مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه انجام می شود. و ما در تمام مناطق تهران با تعرفه ای ثابت کار می کنیم. و تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته ایم. تا بتوانیم در منطقه جزو شرکت های برتر در تهران باشیم. این برتر بودن را فقط تو شعار به مردم نمی گوییم. چرا که نظر های مثبت مشتری هایی که خدمات خود را به شرکت مبل شویی جاوید سپرده اند. به خوبی درک می کنند و می دانند. که ما خدمات خود را چگونه انجام می دهیم.

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل یکی از خدمات مبل شویی ما در تهران می باشد. که تمامی عزیزان و مشتری های تهرانی می توانند از آنها بهره مد شوند. مشتری های بزرگوار وار می توانند با یک جستجو در گوگل به چندین شرکت مبل شویی دسترسی پیدا کنند. اما انتخاب یک مبل شویی خوب دلایل و نکاتی را می خواهد که باید داشته باشند.

من به عنوان عضو کوچکی از این مجموعه وظیفه خود می دانم که بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به مردم ارائه کنیم. مشتری ها بعد از اینکه مبل شویی جاوید را برای انجام خدمات خود انتخاب کردنند. خیالشان بابت شستشوی مبلمان با بالاترین کیفیت راحت و آسوده باشد. چرا که متخصصان مبل شویی در منزل ما با بهترین دستگاه های مدرن روز دنیا با کیفیت ترین خدمات را به مشتری هایمان هدیه می کنند.

مبل شویی در منزل با مواد نانو

همان گونه که در قسمت بالا اشاره کردم تمامی عزیزانی که در شرکت مبل شویی جاوید شروع به فعالیت کرده اند. برای رسیدن به این جایگاه بسیار تلاش کرده اند. و زحمت های فراوانی را نیز متقبل شده اند. اما در خوب ترین حالت سرویس کاران مبل شویی ما سال ها تجربه کسب کرده اند. تا بتوان آنها را به عنوان متخصص مبل شویی در تهران معرفی کرد.

تمامی این متخصصان برای استخدام در این شرکت از پروسه های بسیار قوی گذشته اند. و با کواه باری از تجربه در این شرکت انجام وظیفه می کنند. همه این متخصصان از پورسانت و مزایای خوبی بهره مند هستن. تا با خیالی آسوده و ذهنی آرام به خدمت کردن به مردم بپردازند.

هر متخصصی که خدمات خود را به صورت حرفه ای در اختیار مشتری هایش بگذارد. بی شک نام مبل شویی جاوید را سر افراز خواهد کرد. و در تمام مناطق تهران نام  مبل شویی در منزل به چشم می خورد. و تمامی این عزیزان برای انجام خدمات خود از متخصصان و سرویس کاران مبل شویی جاوید بهره مند خواهند شد.

خدمات مبل شویی در منزل

تمامی شرکت های مبل شویی در تهران خدمات و وظایفی را برای خود در نظر گرفته اند. تا بتوانند خدمات خود را به مشتری ارائه کنند. تا زمانی که شرکتی خدمات خود را به مشتری هایش نشان ندهد. بی شک آنها نمی دانند که این شرکت چه نوع خدماتی را برای ارائه دارد. که مبل شویی جاوید هم از این قانون مستثنا نیست. و تمامی عزیزان و متخصصانی که در این شرکت مشغول فعالیت هستند. برای انجام خدماتی دقیق و با کیفیت در مجموعه مبل شویی در منزل گرد هم آمده اند.

  1. شستشوی انواع مبل های ایرانی، خارجی، تمام پارچه، سلطنتی، استیل، ترک و جیر و هم چنین مبل های نانو در منزل با دستگاه و مواد نانو انجام می شود.
  2. شست و شوی انواع صندلی های اداری و نهار خوری در منزل
  3. خشک شویی انواع موکت های چسپی و فرش های اعلا، ابریشم، ماشینی در منزل با ضمانت نامه کیفیت در محل
  4. شستشوی انواع تابلو فرش ها و کتیبه های تاریخی که فرش بافت هستند.
  5. خشکشویی صندلی های داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با ضمانت
  6. شستشوی انواع خوشخواب های دونفره و یک نفره در منزل

شستشوی خوشخواب در منزل

اینجا برای بسیاری از مشتری ها سوال پیش می آید که شستشو چگونه انجام می شود. در بسیاری از موارد همه با این ذهنیت روبه رو می شوند. که مگر می شود خوشخواب ها را با آب شستشو داد. و یا اینکه، آیا بعد از شستشو یا آب می شود که از خوش خواب ها استفاده کرد. جواب تمام این سوال ها را در این مقاله برای شما عزیزان بیان خواهم کرد.

در ابتدا باید بگویم اگر خوشخواب ها با فشار آب شهری شستشو شوند، حتما خراب خواهند شد. و این اطمینان را به شما خواهم داد که شستشوی خوشخواب بسیار راحت تر از تصورات شما عزیزان انجام می شود. سرویس کار و یا متخصص همگامی که به خانه مشتری برای شستشوی خوشخواب ها می رود. تنها به یک بیست لیتری آب احتیاج دارد. تا آن را داخل دستگاه بریزد و با محلول شامپویی که در اختیار دارد، مخلوط نماید.

سرویس کار با همین مقدار کم آبی که در اختیار دارد تمامی پشت و روی مبلمان خود را شستشو داده و تمیز می کند. در ابتدا سطح بیرونی خوشخواب ها که بیرون می باشد را شستو می دهیم. و سپس تمامی طرفین خوشخواب ها را با آرامش کامل شستشو می دهیم.

و در نهایت خوشخواب را پشت و رو کرده و طرف دیگر آن را نیز شستشو می دهیم. این فرایند کمتر از یک ساعت زمان می برد. و خوشخواب شما تمیز و مرتب می گردد. هنگام شستشو تمامی کف و کثیفی و آبی که در داخل خوشخواب نفوذ می کند توسط دستگاه وکیوم می شود. و خوش خواب ها تا حدودی خشک و مرطوب می گردند.

هزینه مبل شویی در منزل با دستگاه

تمامی شرکت هایی که در تهران و کرج مشغول انجام وظیفه هستند. بی تردید طبق تعرفه ای کار خود را پیش گرفته اند، و انجام می دهند. بسیاری از این شرکت های مبل شویی در منزل، طبق تعرفه ای که توسط اتحادیه مبل شویی هرساله اعلام می شود. کار خود را پیش می برند و طبق همین تعرفه به مشتری هایشان خدمات ارائه می کنند.

اما تعدادی از شرکت ها به این تعرفه ها پایبند نیستند. و برای خود یک تعرفه مخصوصی را درست کرده و طبق آن خدمات می دهند. اما مبل شویی جاوید در تهران و کرج با این تعرفه ها خدمات خود را به مشتری ارضه می کند.

  • شستشوی یک دست مبلمان نه نفره در منزل با دستگاه و مواد نانو 550000 تومان می باشد.
  • شست و شوی یک دست مبلمان هفت نفره در منزل با بهترین مواد نانو در تهران و کرج 500000 تومان می باشد.
  • شست و شوی هر عدد صندلی اداری و یا صندلی های نهار خوری در منزل مشتری 40000 تومان می باشد.
  • شستشوی صندلی های داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل زندگی شما با ضمانت نامه کتبی 500000 تومان می باشد.
  • شست و شوی هر متر مربع موکت، فرشماشینی، اعلا، دست بافت، و ابریشم در منزل مشتری با ضمانت نامه کتبی 20000 تومان می باشد

هزینه هر عدد کفی و کوسن و یا پشتی هایی که جدا می شود در منزل مشتری دونه ای حساب می شود. و به ازای هر عدد ده هزار تومان دریافت می گردد. هزینه سرویس برای تمامی مناطق تهران و کرج رایگان می باشد. و از هیچ مشتری هزینه رفت و آمد دریافت نمی گردد

کد مطلب: ۲۲
لینک کوتاه کپی شد

دیدگاه

تازه ها