معرفی بهترین هتل های کیش

هتل هایی وجود دارند که ویژگی‌ها و امکانات خاصی دارند و از دیدگاه مسافران و گردشگران به نوعی منحصر به فرد به نظر می‌رسند.

معرفی بهترین هتل های کیش

به عبارت دیگر، بهترین هتل ‌های کیش خدمات کامل و ویژه‌ای ارائه می‌دهند و در مکان‌های استراتژیک و محله‌هایی که دسترسی آسان‌تری به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید دارند، واقع شده‌اند.

در این هتل‌ها استانداردهای بهداشتی رعایت می‌شود و خدمات تفریحی و رفاهی قابل قبولی به مسافران ارائه می‌شود. برخی از بهترین و جدیدترین هتل‌ های کیش، دارای معماری و مناظر طبیعی منحصر به فردی هستند و مسافران با اقامت در آن‌ها زیبایی و جذابیت‌های طبیعت و دریا را بهتر و عمیق‌تر درک می‌کنند. به همین دلیل، آن‌ها را به عنوان بهترین هتل از دیدگاه خود معرفی می‌کنند اگر میخواهید با بهترین هتل های جزیره کیش آشنا باشید در ادامه مطلب با مجموعه گردشگری ارسنا همراه باشید.

معرفی بهترین هتل های کیش

همانطور که می‌دانید، جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری کشور ماست و سالانه افراد زیادی از داخل و خارج کشور به این جزیره سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای مسافرت به کیش، رزرو هتل کیش مناسب برای اقامت است. البته برای انتخاب مناسب‌ترین هتل در کیش، باید به فاکتورهای مختلفی مانند سبک طراحی و معماری هتل، محل قرارگیری و موقعیت استراتژیک آن، خدمات و امکانات ویژه، امکانات بهداشتی و ... توجه داشته باشید. داشتن اطلاعات کامل و کافی در این زمینه بسیار حیاتی است و بر انتخاب شما تأثیر زیادی دارد. در زیر برخی از بهترین هتل های کیش نام برده شده است :

بیشتر بخوانید: کشتی تفریحی کیش

هتل آریا کیش

هتل آریا کیش هتل جدیدی است که اخیراً در کیش افتتاح شده است و به عنوان یکی از بهترین هتل‌های این جزیره شناخته می‌شود. از زمان افتتاحش تا به امروز، بسیاری از گردشگران برای اقامت در آن انتخاب می‌شوند، به ویژه کسانی که به دنبال اقامتی لوکس در کیش هستند. ساختمان این هتل با طراحی مدرن و منحصر به فردی شهرت دارد، دو ساختمان هشت طبقه با ۱۸۷ واحد اقامتی لوکس که دارای امکانات بی‌نظیری هستند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل منظره‌های فوق‌العاده‌ای است که از واحدهای آن مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: کشتی تفریحی قشم

معرفی بهترین هتل های کیش - تصویر 2

هتل پانوراما

این هتل به تازگی شروع به فعالیت کرده و در مدت زمان کمی توانست توجه زیادی از گردشگران را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های کیش شود. هتل پانوراما در ابتدای سال ۱۳۹۸ در بلوار رودکی به کار افتاد. این مجموعه ۱۵ طبقه دارای ۲۶۷ واحد اقامتی است که امکانات عالی‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مکان جغرافیایی منحصربه‌فرد این هتل اجازه می‌دهد که به راحتی به مراکز خرید مهم جزیره مانند سارینا ۲ و زیتون دسترسی داشته باشید. این هتل همچنین از جمله هتل‌های پنج ستاره کیش است که امکانات عالی را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: تفریحات آبی قشم

هتل ترنج کیش

این هتل یکی از منحصربه‌فردترین مجموعه‌های اقامتی در ایران و حتی منطقه خاورمیانه است که فرصتی خاص و خاطره‌انگیز برای اقامت شما فراهم می‌کند. هتل ترنج در غرب جزیره و منطقه‌ای دورافتاده واقع شده است. این مجموعه دو هتل دارد، اولی در نزدیکی دریا و دومی در ساحل. ساختمان‌های این هتل با طراحی شبیه به بته‌های جقه‌ای و شامل اتاق‌های اقامتی، رستوران و امکانات دیگر می‌باشند.

بخشی از کف اتاق‌های هتل ترنج شیشه‌ای است که به شما امکان مشاهده سطح دریا را می‌دهد. این ویژگی مهمی است که به بهبود تجربه اقامتی شما کمک می‌کند. تصور کنید، بر روی بالکن نشسته و آفتاب را در حال غروب پشت دریا تماشا می‌کنید! حتی تصور کردن این منظره حس خوبی به آدم منتقل می‌کند، چه برسد به دیدن آن به طور واقعی.

برای ساخت این مجموعه از مواد سازگار با محیط زیست استفاده شده است تا حداقل آسیب به دریا و موجودات زنده وارد نشود. بدون شک، هتل ترنج با تفاوت قابل توجه در رده‌بندی بهترین هتل‌های کیش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: تفریحات آبی کیش

هتل ویدا کیش

این هتل یکی از هتل‌های پنج ستاره در کیش است که برای اقامتی لوکس قابل انتخاب است. ساختمان هتل ویدا شامل ۱۴۴ واحد اقامتی است که در ۱۰ طبقه قرار دارند. این ساختمان طراحی مدرنی دارد و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

هتل ویدا بر اساس استانداردهای بین‌المللی ساخته شده است و در سال ۱۳۹۶ به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. موقعیت این هتل در بلوار موج، آن را به محلی مناسبی برای اقامت در کیش تبدیل کرده است، زیرا به فاصله کمی از جاهای دیدنی مهم جزیره مانند سالن همایش‌های بین‌المللی، پردیس بین‌المللی دانشگاه شریف و ساحل خلیج فارس واقع شده است. این هتل امکانات تجاری متنوعی از جمله سالن کنفرانس را فراهم می‌کند و به دلیل فاصله کم با مکان‌های گفته شده، افرادی که برای سفر کاری به کیش می‌روند، به آن توجه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: کنسرت کیش

معرفی بهترین هتل های کیش - تصویر 3

هتل پارمیس کیش

بدون شک، این هتل به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های اقامتی در کیش شناخته می‌شود و توصیه می‌شود که حتماً چند روز را در آن بمانید. ساختمان هتل پارمیس با طراحی منحصربه‌فرد در سال ۱۳۸۵ به‌طور رسمی افتتاح شد. این هتل همچنان امکانات و خدمات عالی را به مهمانانش ارائه می‌دهد، با وجود گذشت چندین سال از افتتاح آن. این مجموعه شامل ۷ طبقه است و در کل ۱۶۸ اتاق و سوئیت دارد. یکی از نقاط ضعف این هتل می‌تواند عدم داشتن منظره دریا باشد. هتل پارمیس در فاصله‌ای از دریا ساخته شده و به همین دلیل از پنجره‌ها نمی‌توانید منظره دریا را تماشا کنید. با این حال، این مجموعه در نزدیکی مراکز خرید مانند پردیس ۱ و ۲ و برخی از مکان‌های تفریحی جزیره واقع شده است.

بیشتر بخوانید: رزرو هتل قشم

هتل آرامیس پلاس کیش

آرامیس پلاس، آخرین هتل پنج ستاره‌ای است که در کیش ساخته شده است. این هتل در آبان ۱۳۹۹ به‌طور رسمی افتتاح شد و در این مدت کوتاه توانسته است طرفداران زیادی را جذب کند. یکی از ویژگی‌هایی که این هتل را در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار داده، فاصله کم آن با دریا و ساحل است.

شما می‌توانید به راحتی در انتهای شب از هتل بیرون بیایید و به ساحل بروید. حتی از نزدیکی هتل، صدای موج‌ها و آواز خواندن مرغان دریایی به گوش می‌رسد و آرامش شما را تقویت می‌کند. همچنین، آرامیس پلاس با فاصله کم از مراکز خرید پردیس ۲، کیش مال و رویا مال واقع شده است. این هتل در ۱۴ طبقه و دارای ۱۷۱ اتاق است و می‌توانید در آن اقامتی فراموش‌نشدنی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تفریحات آبی کیش

 

کد مطلب: ۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

دیدگاه

تازه ها