بهترین کرم پودرها در دنیا

بهترین کرم پودرها در دنیا

کرم پودرها جزو محصولاتِ خیلی مهمی هستن که میتونن کیفیت و زیبایی میکاپمون رو تضمین کنن، در واقع میتونیم بگیم که کرم پودر بِیس اصلی میکاپ هست و اگه این مرحله خوب انجام نشه باقی مراحل هم کیفیت و زیبایی خودشون رو از دست میدن .

برای همین هم این که از چه محصولی و با چه کیفیتی استفاده میکنید جدای از این که کرم باید مناسب با نوع پوست شما و مطابق با رنگ پوستتون باشه، اهمیت خیلی زیادی داره.

ما در مای سفورا به شما بهترین هارو معرفی میکنیم و در کنارش بهتون یاد میدیم که چه محصولی مناسب با نوع پوست شما هست ، امروز هم میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودر هایی که در دنیا (و البته مای سفورا J) وجود دارند و به شما معرفی کنیم و ویژگی و مزایای هرکدوم رو برای شما نام ببریم.


کرم پودر مک

2

اولین معرفی کرم پودر مک هست، محصولی مناسب برای انواع پوست با ویژگی های زیر :

  1. 24 ساعت موندگاری
  2. آبرسانِ پوست
  3. کنترل ترشح چربی پوست
  4. تکسچری فلوئیدی و مایع
  5. فید بسیار راحت روی پوست
  6. ظاهر نهایی مات و مخملی
  7. دارای کاوری قابل ساخت

کاور قابل ساختی که این محصول داره، به این معنی هست که میتونید به میزانی که از اون استفاده میکنید از طبیعی ترین تا بیشترین پوشانندگی رو ازاین محصول داشته باشین و این کاملا به سلیقه و نیاز شما بستگی داره.

مک برای انواع پوست مناسبه و به هیچ عنوان وارد منافذ و خطوط روی پوست نمیشه و اون هارو بولد و بیشتر نشون نمیده و میشه گفت یکی از بهترین محصولات برای افرادی هست که فرصتِ تمدید و چک میکاپشون رو ندارن و محصولی رو میخوان که خیالشون راحت باشه تا آخرین لحظه زیبا و یکدست روی پوست باقی میمونه.

اگر پوست خیلی خشکی دارین پیشنهاد میکنیم این کرم پودر رو با محصولی مثلِ اسنشیال اویل مک ترکیب کنید و یا قبل از اون از پرایمر آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید، تا محصول خیلی خوب و با طراوت روی پوستتون قرار بگیره.


کرم پودر هدی بیوتی

3

کرم پودر هدی بیوتی ، فول کاور ترین کرم پودر که میتونه تمام عیوب پوستی رو رفع کنه. این محصول:

  1. 24ساعت موندگاری داره
  2. ضدآب
  3. ضد تعریق و رطوبت
  4. ظاهر نهایی کاملا مات و مخملی
  5. گیاهی و فاقد مواد مضر
  6. تکسچر فلوئیدی و فید و خوابِ راحت روی پوست
  7. مناسب برای پوست مختلط و چرب

با یک یا نهایتا دو پمپ از این محصول میتونید کل پوستتون رو به بهترین شکل ممکن کاور کنید، به همین خاطر موقع استفاده از این محصول همیشه پیشنهاد میکنیم  که در مرحله ی اول به هیچ عنوان مقدار زیادی از محصول رو اپلای نکنید، چرا که این کار باعث میشه فید محصول سخت بشه و در نهایت ظاهر پوست و میکاپ رو کیکی و ماسیده نشون میده. بهترین کار اینه که مقدار کمی از اون رو یک لایه بزنید و فید کنید و اگر نیاز داشتین به کرم پودرتون اضافه کنید.

هدی بیوتی مواد کمدوژنیکی که باعث ایجاد جوش روی پوست میشه ، نداره و یکی از بهترین انتخاب ها برای کسایی هست که دنبال محصولی برای کاور جوش ، جای جوش، یکدست کردن بافت پوست و... هستن بدون این که پوستشون رو چرب و یا سنگین کنه.

هدی بیوتی رو میتونید به صورت اورجینال و با بهترین قیمت از سایت مای سفورا تهیه کنید.


کرم پودر نارس

4

 

محصول بعدی از برند محبوب و پرطرفدار نارس هست، کرم پودر نارس :

  1. 16 ساعت موندگاری داره
  2. محصولی ضد تعریق و رطوبته
  3. ضد انتقال هست
  4. دارای ترکیباتی مفید برای پوست
  5. رطوبت رسان
  6. کاور مدیوم تا فول
  7. مناسب پوست های نرمال تا خشک
  8. ظاهر نهایی طبیعی و درخشان

هست. ضد انتقال بودنِ این کرم پودر به شما این امکان رو میده که بعد از استفاده ی اون با خیال راحت لباستون رو تعویض کنید و یا از ماسک استفاده کنید بدونِ این که نگرانِ به هم ریختگی و یا از بین رفتن میکاپتون باشین.

نارس دارای ترکیبی از عصاره ی تمشک، سیب و هندوانه هست که همین ترکیب سبب میشه پوست خیلی خوب با طراوت و درخشان بنظر برسه و به مرور زمان، بافت اون بهبود پیدا کنه.

اون رو با خیال راحت توی هر شرایط آب و هوایی میتونید استفاده کنید، چرا که تا آخرین لحظه به همون شکل اولیه ی خودش باقی میمونه. این کرم پودر برای کسایی که پوست کدر یا خشکی دارن و محصولی میخوان که حالِ پوستشون رو خوب کنه و اون رو جوون نشون بده، عالی هست.


کرم پودر استی لادر

5

کرم پودر ستی لادر، محبوب ترین محصول بین میکاپ آرتیست های حرفه ای. استی لادر :

  1. 24 ساعته
  2. ضد آب
  3. دارای فرمولاسیونی برای کنترل چربی پوست
  4. ظاهر نهایی مات
  5. دارای تاییدیه از متخصص پوست
  6. تکسچری فلوئیدی و فید بسیار راحت
  7. کاور فول
  8. مناسب پوست های مختلط و چرب

استی لادر میتونه تمام عیوب پوستی رو کاور کنه، پوست رو یکدست و بی نقص نشون بده بدون این که باعث بشه ظاهر طبیعی پوست از بین بره در واقع این برند گفته استی لادر پوستِ دوم و بی عیب و نقص شماست.این محصول برای کسایی که پوست چربی دارن بی نظیره، موندگاری 24ساعته ای داره و توی این تایم کاملا مات روی پوست باقی میمونه و اتفاقی براش نمیوفته از طرفی چون میزان ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه ، به پوست اجازه ی چرب و براق شدن رو نمیده.

این محصول با این که کرمی حرفه ای هست ولی برای استفاده نیاز به هیچ تکنیک خاصی نداره و حتی مبتدی ترین افراد هم میتونن خیلی راحت اون و استفاده کنن.


کرم پود لورال

6

و محصول آخر برای معرفی بهترین کرم پودر دنیا، کرم پودر لورال هست . محصولی که برای انواع پوست مخصوصا پوست های نرمال و خشک مناسب هست.

این کرم در دو مدل 24 و 32 ساعته وارد بازار شده و هر دوی این مدل ها به شدت موندگاری وکیفیت بالایی دارند و شما با توجه به نیازتون میتونید اون رو تهیه کنید.

تکسچر لورال فلوئیدی هست و همین سبب شده فیدش روی پوست به شدت راحت باشه .این محصول یکی از سبک ترین کرم پودرهای دنیاست که کاور خیلی خوبی هم داره ولی به هیچ عنوان پوست رو سنگین نمیکنه.

لورال منافذ پوست رو نمیبنده و به اصطلاح به پوست اجازه نفس کشیدن میده که این ویژگی از ایجاد جوش و لک به شدت  جلوگیری میکنه و این کرم پودر رو تبدیل به یکی از بهترین محصولات برای استفاده روزانه کرده.


5 تا از بهترین محصولات دنیا رو به شما معرفی کردیم، اگر میخواین با بهترین برندهای دنیا و محصولاتِ آرایشی و پوستی بیشتری آشنا بشین وارد سایت مای سفورا بشین و اونجا در کنار دیدنِ این محصولات میتونید با خیالی راحت از اورجینال بودن محصول خریدتون رو انجام بدین.

 

www.mysephora.ir

اگر نیازی به راهنمایی هم داشتین میتونید با مشاورین این سایت در تماس باشین.

کد مطلب: ۷
لینک کوتاه کپی شد

دیدگاه

تازه ها